best tracker

Honda Insight Jimat Minyak

Tidak seperti insight sebelum ini yang lebih kecil model baru ini diposisikan antara civic dan accord. Benda kedua yang orang suka mengenai honda insight ialah penggunaan minyak yang sedikit atau lebih tepat lagi murah.

Honda Jazz Ckd Used Cars Trovit

Hr V Hibrid Suv Sporti Tapi Jimat Petrol

Full Car Tinted For Honda City Civic Jazz Accord Crv Hrv Brv Crz

Secara overall bagi pendapat aku la pengalaman drive kreta honda insight hybrid ni memang best.

Honda insight jimat minyak. Ranking kereta paling jimat minyak ni ditentukan berdasarkan fuel efficiency awards 2009 yang diadakan pada bulan november tahun lepas. Teknologi honda sport hybrid i mmd betul betul canggih dan jimat minyak 31kml untuk insight. Paling saya suka ialah konsep jimat minyak oleh honda insight 29km untuk setiap litre.

Kereta hybrid la jimat minyak. Honda insight edisi baru yang dilancarkan mempunyai design lebih futuristik dan kelihatan lebih sporty. Dah la harga murah penggunaan minyak pun murah.

Means saya hanya perlu berbelanja sebanyak rm380 untuk perjalanan pergi balik ke tempat kerja sejauh 50km. Tapi range dia takat bawak dlm town je le. Paling best kabarnya penjimatan minyak untuk model edisi baru ini lebih menjimatkan daripada honda insight 2nd generation.

Saya akan pandu kereta honda insight hybrid. Jadi penulis berkongsi sedikit pengalaman ketika menguji sport hybrid i mmd bagi model honda insight dan cr v berhampiran litar twin ring motegi jepun baru baru ini. Kalini saya nak bawa penonton untuk lihat sejauh mana enjin hybrid ni boleh jimat minyak berapa jauh boleh berjalan dengan satu isian tangki penuh.

Yang paling kite semua nak ialah penjimatan minyak. Honda insight bukan sahaja mesra alam tetapi juga wallet friendly. Aku memang tulis secara ikhlas dari hati ni.

Rm380 berbanding rm1500 dengan suv saya sekarang. Nak save lagi angkat nissan leaf. Toyota prius honda insight jazz hybrid.

Honda insight jimat minyak. Bukan nak bodek honda. Honda baru baru ini memuatnaik generasi baru insight di laman web rasmi jepun memberitahu bahawa model baru tersebut akan dilancarkan pada bulan disember dan kini sudah berada di pengedar tempatan.

Nissan serena s hybrid adalah satu contoh kereta yang menggunakan sistem hibrid mikro. Tapi pengalaman ni telah bukak mata aku yang sebelum ni aku tak tau. Honda insight adalah satu segmen kereta dari honda yang menggunakan teknologi hybridseperti yang telah diberitahu tadi sistem hybrid terdiri dari dua enjin iaitu enjin petrol dan motor elektrikkereta hybrid honda insight menggunakan sistem enjin 13l i vtec enjin petrol dan integrated motor assist motor elektrikcuba bayangkan dah la i vtec sangat jimat berbanding enjin vtec biasa.

Serena tidak seperti honda insight menggunakan traction battery sebaliknya ia menggunakan hanya satu unit bateri biasa dengan kapasiti 12 voltan yang digunakan secara khusus untuk menghidupkan penyaman udara sistem infotaimen dan juga pebagai fungsi elektrik yang lain apabila enjin dimatikan. Dah dengar berita ke honda malaysia telah melancarkan honda insight edisi baru pada 2922012 yang lebih hebat berbanding daripada versi yang aku test drive sebelum ini. Memang terbukti yang honda insight ni sangat jimat minyak.

Persoalan Tentang Honda Hybrid Terjawab Sohoque Com

I Drove A 29 000 Honda Insight Hybrid To See How It Stacks Up

Honda Insight 2nd Hand Got No Resale Value

Rim Honda Almost Anything For Sale In Malaysia Mudah My Page 31

Naias Detroit Auto Show 2009 Review New Car Fresh Look

New Honda Insight Malaysia Specification Review Modified Specs

Honda Insight Cars Cars For Sale On Carousell

Honda Cars For Sale In Malaysia Honda Price Page 269

14 Best Car Rental In Kuala Lumpur Images Car Rental Affordable

Honda Ericson Century Posts Facebook

New Honda Insight Malaysia Specification Review Modified Specs

Kereta Paling Jimat Minyak Di Malaysia Edisi 2020 Youtube

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Honda Insight Jimat Minyak"

Posting Komentar